Satış Koşulları 

• RON’dan yapılacak alışverişlerde Kredi Kartı (Visa ve MasterCard), Banka Havalesi, EFT (Elektronik Fon Transferi) ve PayPal ödeme yöntemleri kullanılmaktadır.

• Sevk edilen ürünlerin teslimatı sırasında ürün paketi müşteri tarafından kontrol edilmeli, hasarlı paketler kabul edilmeyerek kargo yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Bu aşamadan itibaren RON Hızlı İletişim Formu ya da RON Müşteri İlişkileri kanalıyla siparişe ilişkin durum RON’a bildirilmelidir. Bu bildirimin ardından RON ilgili siparişi müşterisine yeniden hazırlayarak ulaştıracaktır. Hasarlı, paketi açılmış ve/veya ticari niteliğini yitirmiş ürünü teslim aldığı takdirde müşteri, kargo firmasının ürünü tam ve eksiksiz olarak ulaştırdığını kabul etmiş olur.

• Satın alınan ürünler, teslim tarihinden itibaren yedi (7) gün içerisinde iade edilebilir.

• RON’dan alışveriş yapmış olan gerçek ve tüzel kişiler satış sözleşmesindeki tüm maddeleri kabul etmiş sayılırlar.


Sipariş

• RON müşterisi RON’da haftanın her günü ve her saati sipariş verebilmektedir. 

• RON müşterisi, iptal etmek istediği siparişleri için Hızlı İletişim Formu’nu kullanabilir. İptal işlemi için lütfen Hızlı İletişim Formu’nun “Konu” kısmında sipariş numaranızı belirtiniz. Kargoya verilmiş siparişleriniz iptal edilmemekte ve bu siparişlerle ilgili olarak iade prosedürü uygulanmaktadır.

• Sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerin tedarikçi firmanın stoklarında tükendiği durumlarda yaşanacak gecikmelerde RON Müşteri İlişkileri müşterisiyle irtibata geçerek ona konuyla ilgili bilgi verecektir.

• RON ürün fiyat ve bilgilerinde ve kampanyalarda haber vermeksizin değişiklik yapma/sonlandırma hakkını saklı tutar.

• RON, siparişinizin her aşamasında size RON’daki “Siparişlerim” ekranı üzerinden ve e-posta yoluyla bilgi vermektedir. Sipariş durumları ve açıklamaları aşağıdaki gibidir:

o Bekliyor - Siparişiniz RON’a ulaştı ve ödeme bekleniyor.
o Ödeme Alındı - Ödemeniz alındı ve takip eden ilk iş gününe dek siparişiniz hazırlanmaya başlayacak.
o Siparişiniz Hazırlanıyor - Siparişinizdeki ürünler tedarik ediliyor.
o Kargoya Verildi - Siparişiniz kargo firmasına teslim edildi.
o Tamamlandı - Siparişiniz tamamlandı.
o İptal Edildi - İsteğiniz üzerine veya ödemeniz alınamadığından siparişiniz iptal edildi.

  
Ürün Teslimatı

• Gönderinizin teslimatının sorunsuzca gerçekleşebilmesi için lütfen kayıt sırasında girmiş olduğunuz adres ve telefon bilgilerinin doğruluğunu denetleyiniz.

• Siparişleriniz, ödeme onayı alındıktan sonra ortalama dört ( 4 ) iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. 

• Hafta sonları ve resmi tatil günlerinde kargoya ürün teslimatı yapılmamaktadır ancak hafta içi kargoya verilmiş olan ürünlerin teslimatı kargo firması tarafından bu günlerde de yapılabilir.

• Siparişinizin elinize ulaşmadığı hallerde sipariş durumunu Hızlı İletişim Formu’nu doldurarak ya da RON Müşteri İlişkileri’ni arayarak öğrenebilirsiniz.

• Siparişinizin hangi aşamada olduğu bilgisi RON müşterisine e-posta yoluyla bildirilmektedir. Sipariş durumunu ayrıca RON üzerinden "Hesabım" bağlantısına tıkladığınızda gelen ekrandan da kontrol edebilirsiniz.

• Alışverişlerinizde kargo tutarı toplam sipariş tutarına eklenmektedir.

• KKTC ve yurtdışına teslimat yapılmamaktadır.


Ödeme Opsiyonları

• RON’da tüm Visa ve MasterCard kredi kartlarıyla, PayPal kanalıyla, Banka Havalesi ya da EFT (Elektronik Fon Transferi) yoluyla alışveriş yapılabilmektedir. 

• Banka Havalesi ya da EFT’yle verilen siparişlerde ilgili tutarın RON hesaplarına geçtiği andan itibaren teslimat süreci başlar. 

• Havale/EFT ile yapılan alışverişe ilişkin tutar 3 (üç) iş günü içinde hesaplara geçmediği takdirde sipariş iptal edilmektedir. 

• Kredi kartıyla yapılan alışverişlerde yaşanan provizyon aksaklıklarında lütfen kredi kartınızın ait olduğu bankayla irtibata geçiniz.
   
 

Garanti, Teslimat ve İade Koşulları

Değerli RON müşterisi,

• RON’dan satın alacağınız her ürün alım tarihinden itibaren 2 yıl süreyle garanti altındadır.

• Gönderinizi teslim aldığınızda ürünlerinizden herhangi birinin ya da birkaçının kırık/ bozuk olduğunu ya da benzer bir kusura sahip olduğunu tespit ettiğinizde lütfen kargo yetkilisine tutanak tutturunuz ve ürünü teslim almayınız. 

• Herhangi bir ürünü iade etmek istediğinizde lütfen teslim aldığınız şekliyle kutusu ve/veya ürünün kendisi zarar görmemiş olarak ve sakladığınız perakende satış fişinizle/faturanızı da dahil ederek tarafımıza gönderiniz. Perakende satış fişi / faturası olmayan, kutusu ve / veya kendisi yıpranmış, hasar görmüş ürünler iade alınmamaktadır. 

• Satın alınan ürünler iade koşullarına uygun olduğu takdirde teslim tarihinden itibaren 7 (yedi) gün içerisinde iade edilebilir.

• İade için ürünün faturası, iade formu, tüm aksesuar ve ek parçaları da ürünle birlikte tam ve eksiksiz olarak bulunmalıdır. Ürün orijinal kutu veya ambalajıyla, ürün ve ambalaja zarar gelmeyecek şekilde gönderilmelidir.

• Ürün müşteri tarafından teslim alındıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalarda, ürünün hasarını bir fotoğraf ile tespit ederek RON müşteri hizmetleri birimimize elektronik posta yolu ile başvurulmalıdır.

• Orijinal kutusu veya ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

• Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler, (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arzedebilen ürünler, örneğin kullanım esnasında cilt ile birebir temas gerektiren ürünler gibi), tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.

• İadelere ait ücret geri ödemesi, ürün tarafımıza ulaşıp iade için uygunluk kontrolünden geçtikten sonra işleme konulmaktadır (bkz. Ücret İadesi).

• İade etmek istediğiniz ürün ya da ürünler için lütfen İade Formu’nu kullanınız.


Ücret İadesi

•  EFT ya da havaleyle yapılan alışverişlerin geri ödemesi, ödemenin işleme konulduğu günü takip eden ilk iş gününe dek hesaplara geçmektedir.

• Kredi kartıyla yapılan alışverişlerin geri ödemesi satın alma işleminin tamamlandığı karta yapılır. Nakit olarak ya da satın alma işleminin tamamlandığı kredi kartı dışında başka bir karta geri ödeme yapılmamaktadır.

• Kredi kartlarına yapılan geri ödemeler RON'nin talimatından itibaren kredi kartı hesabınıza geçmektedir.

• RON’nin geri ödemenin gerçekleştirildiğine ilişkin bildiriminden itibaren yaşanabilecek olası gecikmelerden ilgili banka sorumludur.

 
Güvenlik ve Gizlilik Politikası 

• RON, müşterilerine ve ziyaretçilerine ait bilgileri üçüncü kişi ve kurumlara vermemeyi taahhüt eder. Herhangi bir hukuksal soruşturma durumunda makamlarca yasal yollardan talep edilecek bilgiler bu taahhütün dışındadır.

• RON’da kayıtlı müşteri bilgileri sadece müşterinin kendisiyle ilgili işlemlerde kullanılır. RON tarafından gönderilecek duyuru, kampanya ve bilgilendime e-postaları müşterinin onayına tabidir.

• RON müşterileri ve RON arasındaki iletişim güvenliği 128 bit şifreli koruma sağlayan SSL sertifikaları ile sağlanmaktadır. RON müşterileri şifrelemenin etkin olduğunu tarayıcılarının adres satırında görüntülenmekte olan simge ya da ifadeden, ya da yine adres satırındaki https://” ibaresinden tespit edebilmektedirler. 

• RON, müşterilerine ait kredi kartı bilgilerini mağaza sisteminde kayıt altında bulundurmamaktadır.

• RON kredi kartı, şifre gibi bilgileri e-posta yoluyla asla talep etmemektedir.

1. Veri Sorumlusunun Kimliği

 

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca, Şirketimiz tarafından, Veri Sorumlusu sıfatıyla, kişisel verileriniz, iş amaçlarıyla bağlı olarak, aşağıda açıklandığı çerçevede kullanılmak, kaydedilmek, saklanmak, güncellenmek, aktarılmak ve/veya sınıflandırılmak suretiyle işlenecektir.  Bu kapsamda Şirketimiz tarafından ilgili düzenlemelere uygun hareket edebilmemizi teminen aydınlatma yükümlülüğü kapsamında aşağıdaki hususları bilgilerinize sunuyoruz.

 

2. Kişisel Verilerin İşlenmesi ve İşleme Amaçları

 

Şirketimiz tarafından kişisel verileriniz;

 

· Şirketimizin satış ve pazarlama faaliyetleri kapsamında ilgili kampanya ve indirimlerden ve güncel gelişmelerden tarafınızı haberdar edebilmek amacıyla sizinle iletişim kurabilmek için adres ve diğer iletişim için gerekli bilgileri kaydetmek,

· Elektronik (internet/mobil vs.) veya kağıt ortamında işleme dayanak olacak tüm kayıt ve belgeleri düzenlemek,

· Kamu güvenliğine ilişkin hususlarda talep halinde ve mevzuat gereği kamu görevlilerine bilgi verebilmek,

· Müşterilerimize daha iyi hizmet sağlamak için, “müşterilerimizin ilgi alanlarını dikkate alarak” müşterilerimizin ilgilenebileceği projeler hakkında müşterilerimize bilgi verebilmek, kampanyaları aktarmak,

· Müşteri memnuniyetini artırmak,

· Hizmetlerimiz ile ilgili müşteri şikayet ve önerilerini değerlendirebilmek,

· Yasal yükümlülüklerimizi yerine getirebilmek ve yürürlükteki mevzuattan doğan haklarımızı kullanabilmek,

·Şirket’in bünyesinde bulunduğu diğer grup şirketleri ile şirketlerin iş ortaklıkları dahil tüzel kişilerin birimleri arasındaki koordinasyon, işbirliğini sağlayabilmek,

· Kullanılan internet sitesi ve diğer elektronik sistemlerin güvenliğini sağlayabilmek,

 

amaçları uyarınca Şirketimizin ilgili politikalarında kabul edilen yahut mevzuatta öngörülen süre boyunca fiziki arşivler ve bilişim sistemlerine nakledilerek hem dijital hem fiziki ortamlarda muhafaza edilebilecektir.

 

3. İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçlarla Aktarılabileceği

 

Toplanan kişisel verileriniz, söz konusu Aydınlatma Metni’nin 2. maddesinde açıklanan amaçlarla birlikte; Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden yararlanılması, sunulan hizmetin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlara göre özelleştirilerek farklılaştırılması ve Kanun ile ilgili düzenlemeler kapsamında aktarılmasını gerektiren sebeplere bağlı ve bu sebepler ile sınırlı olarak, resmi kurum ve kuruluşlara, hizmetlerinden faydalandığımız ve işbirliği içerisinde olunan firmalara ve Şirket’in bünyesinde bulunduğu diğer grup şirketleri ile şirketlerin iş ortaklıklarına ve onlarla ortak kullanılan veri tabanlarına aktarılabilecektir.

 

4. Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

 

Kişisel verileriniz; Kanun’da öngörülen temel ilkelere uygun ve Kanun’un 5. maddesinde belirtilen sözleşmenin kurulması ve/veya ifası, ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine aykırılık teşkil etmemek kaydıyla veri sorumlusunun meşru menfaati ve açık rızanızın bulunması hukuki sebeplerine dayalı ve bunlarla sınırlı olarak, fiziken ve elektronik ortamda, Şirketimiz internet sitesine, e-posta adresine veya Şirketimize bizzat sözlü veya yazılı olarak gerçekleştirilen başvurular, işe alım siteleri, insan kaynakları şirketleri ve görüşmeler sırasında beyan edilen bilgiler vasıtasıyla toplanmaktadır.

 

5. Kişisel Verilerin Korunmasına Yönelik Haklarınız

 

Kişisel verilerin korunması mevzuatı çerçevesinde kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, işlenme amacını ve tarafımızca bu amaçlara uygun olarak kullanıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde veya yurt dışında aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme, eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde düzeltilmesini ve aktarılmışsa aktarılan üçüncü kişilere de bildirilmesini talep etme, işlenme şartlarının ortadan kalkması halinde silinmesini veya yok edilmesini ve aktarılmışsa aktarılan üçüncü kişilere de bildirilmesini talep etme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıktığını düşünüyorsanız bu duruma itiraz etme, Kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle bir zarara uğramanız halinde bu zararın giderilmesini talep etme haklarınız mevcuttur.

 

Kanun kapsamında, kişisel verilerinizle ilgili başvurularınızı form ile aşağıda belirtilen kanallardan birini kullanarak;

 

·         Adresine kimlik teyidinizin yapılması sağlanarak bizzat; veya

·         Şirketimizin posta adresine; veya

·         Güvenli elektronik veya mobil imzanız ile Şirketimizin adresine veya

·         Kimlik teyidinizin yapılması sağlanarak, Kanun ve ilgili mevzuatta belirtilen diğer usuller ile tarafımıza iletebilirsiniz.

 

Şirketimiz, Kanun’un 13. maddesine uygun olarak, başvuru taleplerini, talebin niteliğine göre ve en geç 30 (otuz) gün içinde sonuçlandıracaktır. İşlemin maliyet gerektirmesi halinde, Kişisel Verilerin Korunması Kurulu tarafından belirlenen tarife uygulanacaktır. Talebin reddedilmesi halinde, ret nedeni/nedenleri yazılı olarak veya elektronik ortamda gerekçelendirilecektir. İletilen taleplerinize ilişkin bilgilerin doğru ve güncel olmaması ya da yetkisiz bir başvuru yapılması halinde Şirketimiz, söz konusu yanlış bilgi ya da yetkisiz başvuru kaynaklı taleplerden dolayı mesuliyet kabul etmemektedir. 

İletişim

444 8 RON (766) Hafta içi 08.00-18.00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

RON (Republic Of Narcist)

[email protected] 

Ürün istek listesine eklendi
Ürün karşılaştırmak için eklendi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz.